FAQ

 


 

Hvor finder jeg Jeres adresse?

Du kan finde vores adresse under Om Arcadeshoppen

 

Hvordan kan jeg kontakte Jer hvis jeg har spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til din ordre, eller har brug for at vide mere omkring et produkt, kan du bruge Kontakt os

 

Hvornår kan jeg forvente at modtage mine varer?

Vi afsender normalt varer, bestilt inden kl.14:00 på hverdage, samme dag. Dette forudsætter dog at vi har modtaget betaling for ordren.

Postnord leverer brevforsendelser indenfor 4-5 hverdage, Quickbrev og MyPack forsendelser leveres næste hverdag.

Hvis du betaler vha. bankoverførsel, går der typisk 1-2 hverdage før pengene er overført.

 

Jeg har modtaget mine varer, men der mangler noget eller noget er defekt!

Oplever du, at der mangler noget af din bestilling, eller er der varer, der er defekte, skal du straks rette henvendelse til os, og beskrive problemet.

Det hjælper ekspeditionen hvis du refererer til dit ordrenummer.

Du kan sende os en besked vha. Kontakt os

 

Jeg kan ikke finde en bestemt vare, jeg søger. Hvad kan jeg gøre?

Søger du en bestemt vare, kan du prøve at søge i vores shop vha. søgefeltet i toppen af siden.

Har vi ikke den specielle vare, du lige står og mangler, findes i vores sortiment, kan du Kontakt os, så vil vi forsøge at finde det til dig.

 

Kan jeg handle med EAN-nummer?

Vil du lave en bestilling for en offentlig institution og har brug for at betale via EAN-nummer og eFaktura, kan vi også tilbyde dette.

Du skal oprette en konto, som normal bruger, og Kontakte os efterfølgende.

Vi skal bruge dit EAN-nummer, CVR nummer og kontaktperson. Handler du for Københavns Kommune, skal vi også bruge dit bruger-ID.

 

Hvad koster det at få sendt en pakke?

Vi har faste fragtpriser i både Danmark og Sverige. En pakke, leveret til pakkeboks eller posthus (pakke til afhentning), koster i Danmark 59 DKK og i Sverige 99 DKK.

Hvorfor er det så svært at finde Jeres telefonnummer?

Vi skilter ikke med vores telefonnummer. Dette er ikke fordi vil ikke vil tale med dig, men blot fordi vi ikke har personale til at passe telefonen.

Dette er et valg vi har foretaget for at minimere omkostningerne, så du kan handle varerne til den lavest mulige pris.

Til gengæld, forsøger vi at besvare alle mails hurtigst muligt, så anvend Kontakt os i stedet.